Tutorstvo je na OŠ Cirkovce nekaj novega. V ta projekt smo se vključili učenke in učenci 8. in 9. razreda. V tem programu bomo starejše učenke in učenci večkrat pomagali v 1. ali 2. razredu. Učenci smo se razdelili v pare in vsak par bo prijel skupinico otrok, s katerimi se bo družil in jih bo učil. Želimo, da se učenci v naši družbi počutijo dobro in sprejeto, in prav tako upamo, da bi se v primeru zmerjanja ali v primeru, da je kateri izmed njih užaljen, obrnili na nas, starejše učence. Na voljo pa bomo seveda tudi, če bo kateri izmed učenk in učencev potreboval pomoč pri učenju. Pomagali bomo torej, kolikor je v naših močeh, saj želimo, da bi se otroci na naši šoli počutili dobro in veselo ter čim bolj sprejeto.
14. septembra smo učenke pomagale v obeh 1. razredih. Vsak par je torej dobil skupino otrok, katerim smo prebrale pravljico, saj so ta dan dobili navodila, kaj morajo postoriti, če želijo opraviti bralno značko. Otroci so bili pripravljeni sodelovati in z veseljem so odgovarjali na zastavljena vprašanja. Z njimi smo se po prebrani pravljici tudi malo pogovorile.
Nato je vsak prejel mapo, v katero so po vsaki prebrani pravljici položili risbo. Otroci so z nasmeškom in z iskrico v očeh risali in beli list papirja kmalu ni bil več tako bel. Nato so risbice položili v mapo. To bodo morali še parkrat ponoviti, če bodo želeli opraviti bralno značko.
Ta dan je bil za nas poln smeha in veselja. Spoznale smo kar nekaj novih prijateljev in prijateljic, s katerimi mislim, da se bomo še dolgo super razumele. Upam, da tudi oni čutijo tako do nas, in se počutijo sprejete in vedo, da nam lahko zaupajo.
Nuša Bračko, šolsko novinarstvo