Učimo se trajnostno, poudarjamo samooskrbo
Spomladi, ko narava oživi, začnemo z delom tudi na šolskem vrtu. Vrtnarčki na to že nestrpno čakajo. Učenci in učenke iz prvega in drugega razreda so sejali in sadili v lončke, ki jih spremljajo res čisto vsak dan, in po potrebi malo zalijejo. Nastali so pravi mini vrtički. Posadili so si vsak svoj paradižnik, ki ga bodo naprej doma vzgajali in slastne zrele plodove v poletnih počitnicah jedli.
V lanskem šolskem letu smo v natečaju trgovske hiše Merkur Za lepšo šolo (ZLŠ) prejeli po pet semen bazilike, drobnjaka in timijana. To smo letos posejali in vsak učenec si bo napravil svoj lonček s temi tremi medovitimi rastlinami, kot je bil lanski naslov natečaja ZLŠ. Dišavnice bodo izboljšale številne jedi.
V 3. razredu pa smo ob učenju o zdravi prehrani to dali v prakso. To pomeni, da smo zelenjavo z vrta pobrali in jo pripravili za obrok. Na šolskem vrtu so mladi vrtičkarji izkopali kar 165 gomoljev topinamburja in si ga ta dan spekli in obogatili z drobnjakom. Viške laškega krompirja ali jeruzalemske artičoke, kot so tudi izrazi za topinambur, pa odnesli domov za prehrano in zasaditev. Nabrali smo motovilec in regrat in pripravili solato. Za obogatitev solate smo dodali še kuhan krompir in jajca.
Slastno, verjemite!
S temi dejavnostmi sodelujemo tudi v letošnjem natečaju ZLŠ, ki ima naslov Semena in sadike za samoosrkbnost slovenskih šol.
Vodja šolskega vrta Marija
in vrtnarji iz OŠ Cirkovce.