Z učenci 3. a in 3. b razreda smo razvijali kompetenco 1.3 (Upravljanje podatkov, informacij in digitalnih vsebin), 4. raven: Samostojno, skladno s svojimi potrebami, znajo pri reševanju jasno opredeljenih in neobičajnih problemov organizirati podatke in vsebine, da jih zlahka shranjujejo in znova pridobivajo. Organizirajo informacije, podatke in vsebine v strukturiranem okolju.

Kompetenco smo razvijali v vsakem razredu 4 ure. Učenci so imeli nalogo organizirati podatke, vsebine tako, da jih znajo shraniti in ponovno pridobiti v strukturiranem okolju.
V začetku ure smo ponovili, kar so do sedaj že usvojili oz. bi naj obvladali (tipkanje z obema rokama, uporaba osnovnih funkcijskih tipk, zapis besedil, pravilen vklop/izklop računalnika…) Ugotovim, da še imajo nekateri učenci težave pri uporabi funkcijskih tipk, pravilnem izklopu računalnika.
Pri razvijanju zgoraj omenjene kompetence so učenci imeli nalogo, da poiščejo svojo mapo, formirajo novi dokument v Wordu in pravilno zapišejo besedilo. Za besedilo določim opis športnega dne na Pohorje – pohod. Pri besedilu so morali pravilno uporabiti veliko začetnico, ločila ter zapisati smiselne povedi. Dokument so shranili v svojo mapo. Dokument so morali ponovno poiskati v svoji mapi.
Ugotovim, da imajo nekateri učenci težave pri iskanju svoje mape, se ne znajo orientirati na namizju. Nekateri še ne razumejo pomena osnovnih funkcijskih tipk. Dva učenca še nista znala pravilno izklopiti računalnika.

Mateja Lampret