5. oktober je svetovni dan učiteljev, ki ga je UNESCO sprejel leta 1994. Na ta dan imajo učenci možnost postaviti se v vlogo učitelja in izpeljati učno uro.
V okviru UNESCO projekta Učenec poučuje so se nekateri učenci 5. b razreda odločili, da se prelevijo v učitelje drugo- in tretješolcev in tako smo učiteljice sedle v šolske klopi zraven učencev.
Tema poučevanja je bila čebeloslovje. Ker smo lani gostili gospoda čebelarja, jim je bila tema dobro znana, marsikaj so poznali od prej, vedeli so, kje na spletu poiskati dodatni material, križanke, pobarvanke, celo med so učenci lahko okušali.
Učenci so pri meni dobili napotke, kako se pripraviti na učno uro, kako vsak učitelj načrtuje učno uro, kaj mora vsebovati in se začeli pripravljati.
Napočil je dan odhoda v razred. Pričakovanja in vznemirjenja je bilo veliko.
Učne ure so bile izpeljane v 2. in 3. razredu.
Po opravljeni učni uri smo naredili evalvacijo njihovega dela. Ugotovili so, da se je treba na uro temeljito pripraviti, za kar so porabili približno par ur. Če se ne pripraviš temeljito, učenci kaj hitro govorijo in kričijo drug prek drugega.
Vsem je bila skupna ugotovitev: Z veseljem bi bil spet učitelj, čeprav biti učitelj cel teden – to pa bi bilo naporno.
Hvala vsem učencem, ki so nam polepšali ta dan in nas za kratek čas vrnili v naše otroštvo ter šolske klopi.
Petra Oblak